Prodajni pogoji
V spletni trgovini poiščete artikle in jih dodate v košarico. Nakup nadaljujete s klikom na povezavo »Košarica« v štirih korakih:
Potrditev naročila bo avtomatsko poslana na vaš elektronski naslov. V primeru, da katerega od naročenih izdelkov ne bo na zalogi, vas bomo o tem pisno ali ustno obvestili. Pošiljko naročenega blaga boste prejeli na vaš naslov najkasneje v treh delovnih dneh od izvedbe vašega naročila.
Dostava blaga je možna z dostavo preko naših pogodbenih partnerjev in dostavnih služb ali z osebnim prevzemom na poljubni poslovalnici.
Čas dobave blaga je odvisen od zaloge artiklov. V kolikor ni vse na zalogi, se dobavljivost dogovori s proizvajalcem ter se s kupcem dogovori za nov datum dobave. Obljubljeni roki za dobave in naknadne dobave temeljijo na predpostavki predvidenega roka.
Zaradi vpletenosti več dobaviteljev in transportnih podjetij ter možnih nepredvidljivih incidentov ne moremo prevzeti nobene odgovornosti za kratke zamude. Za neposredno in posredno škodo zaradi zamud pri dostavi ali izgube pošiljke, za katero so odgovorni dostavljavci ali višje sile, ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.
Strošek dostave blaga iz spletne trgovine je za področje Slovenije izračunan glede na težo pošiljke in je naveden na spletni strani.
V primeru spletnega plačila z uporabo NLB kartice MasterCard, Visa, Karanta je možen nakup na 3, 6 ali 12 obrokov. V primeru nakupa na obroke se bo dodatno zaračunalo ustrezno nadomestilo (ta strošek je oproščen DDV-ja):
Če bi radi zamenjali blago, prosim sledite spodaj navedenim navodilom.
Produkti in storitve imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa produkt zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Dovolite nam, da vas opozorimo še na to, da pri vračanju produktov v reklamacijo ali garancijo priložite dopis z opisom okvare (napake) ter kopijo računa. Stroške pošiljanja krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino žal ne sprejemamo.
Z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov se v slovenski pravni red prenaša Direktiva 2013/11/EU Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o alternativnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (UL L št. 165 z dne 18. 6. 2013, str. 63). V skladu s 3. točko 32. člena ZisRPS Uradni list RS, št. 81/15 ponudnik ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom. Euroton.si kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo in spletnimi storitvami, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za SRPS, ki je potrošnikom na voljo tukaj
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančne opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
Kdaj je napaka stvarna?
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Copyright 2024 Euroton - Vse pravice pridržane